در آغوشم بگیر....

خدایاااااا زمین نمیای ....

در آغوشم بگیر....

هم آغوش....

در آغوشم بگیر....

آنچنان خسته ام...

که حتی افق های نگاهم نیز گم میشود...

در این هوای دلگیر...

مرا محکم بفشار...

برای زندگی تهی از هیجانم مرا محکم در آغوشت بفشار...

به من ببخش نوازش دستت را

با تصنیف دوستت دارم لبهای شیرینت...

و مرا نوازش بده در این روزها

بایاد دلنشینت....

بگذار من نیز

تورا در آغوش بگیرم

تا دریابی چقدر دوستت دارم....



نظرات شما عزیزان:

mojdeh o mohammad reza
ساعت21:04---20 دی 1392


خوب بود


پاسخ:مرسی عزیزم


آرمین
ساعت21:35---18 دی 1392
من بیام بغلت کنم علی؟؟؟

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ::)


رضا
ساعت14:39---18 دی 1392
کاش یکی کنار منم بود اینطوری بغلش میکردم

آرمین
ساعت13:32---18 دی 1392
عالی بود ..

راس میگه علی چرا نشه ؟؟؟ مگه کار نشدنییم هست تو دنیا !!!!!! ؟


ALI
ساعت12:06---18 دی 1392
آبجی تواین دنیا نه میشه تو بغل کسی بود نه کسی رو بغل کرد!!!




پاسخ:چرا نمیشه؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:, ساعت 11:53 توسط شیما |